مخزن استیل ۱۰۰۰۰ لیتری درجه یک با بهترین متریال برای ساخت. این مخزن استیل مناسب برای انواع صنایع شیمیایی، صنعتی و غذایی است که شما میتوانید برای ظرفیت ۱۰۰۰۰ لیتری از آن استفاده کنید. این مخزن طبق نیاز مشتری به صورت عمود ساخته شده است این مخزن ۱۰۰۰۰ لیتری به صورت بیرنگ تولید شده کهادامه مطلب

مخزن استیل ۱۰۰۰۰ لیتری درجه یک با بهترین متریال برای ساخت. این مخزن استیل مناسب برای انواع صنایع شیمیایی، صنعتی و غذایی است که شما میتوانید برای ظرفیت ۱۰۰۰۰ لیتری از آن استفاده کنید.

این مخزن طبق نیاز مشتری به صورت عمود ساخته شده است

این مخزن ۱۰۰۰۰ لیتری به صورت بیرنگ تولید شده که البته طبق سفارشات شما میتوانید بی رنگ یک لایه رنگ دو لایه رنگ و تا سه لایه رنگ برای مخزن استیل سفارش دهید.

ویژگی‌های مخزن استیل ۱۰۰۰۰ لیتری

خصوصیت آنتی باکتریال بودن و سه لایه بودن این مخزن یکی از ویژگی‌هایی است که باعث می‌شود بتوان در آن انواع اسید، آب شرب و نوشیدنی‌های تولیدی را ذخیره کرد.

در کنار مخزن استیل میتوان از موتورهایی برای تبدیل به همزن کردن این مخزن استفاده کرد که طبق نیاز شما شرکت مخازن ماشین وزین توانایی تولید هر نوع مخزن استیل را دارا می‌باشد.

ساخت مخزن استیل

شما عزیزان میتوانید برای سفارش ساخت مخزن استیل و انواع مخزن همانند مخزن تحت فشار یا همزن با شماره‌های ما تماس بگیرید و از مشاوره قبل از خرید ما بهره‌مند شوید: ۰۹۱۲۵۴۴۷۶۹۱

ساخت مخزن استیل