مخزن استیل ۵۰۰ لیتری تولید شده با استیل درجه یک ۳۱۶ و با مهندسی شرکت مخازن ماشین وزین که کیفیت بسیار بالایی دارد و این مخزن در شرکت لبنی مورد استفاده قرار گرفته است. این مخزن کاربردهای بسیاری در حوزه‌های صنایع غذایی، صنایع شوینده و بهداشتی، صنایع دارویی و.. دارد و برای ذخیره سازی انواعادامه مطلب

مخزن استیل ۵۰۰ لیتری تولید شده با استیل درجه یک ۳۱۶ و با مهندسی شرکت مخازن ماشین وزین که کیفیت بسیار بالایی دارد و این مخزن در شرکت لبنی مورد استفاده قرار گرفته است.

این مخزن کاربردهای بسیاری در حوزه‌های صنایع غذایی، صنایع شوینده و بهداشتی، صنایع دارویی و.. دارد و برای ذخیره سازی انواع سیالات همچون شیمیایی، اسیدی، خوراکی و.. مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برای خرید مخزن استیل میتوانید با ما در ارتباط باشید: ۰۹۱۲۵۴۴۷۶۹۱

ساخت مخزن استیل در یزد- مخازن ماشین وزین

ویژگی‌های مخزن استیل ۵۰۰ لیتری

از جمله ویژگی‌ها و خصوصیاتی که سبب می‌شود مخزن استیل ۵۰۰ لیتری مورد استقبال بسیاری قرار گیرد، می‌توان به سهولت در شستشو به دلیل ابعاد کوچک آن اشاره نمود. این نوع از مخزن استیل دارای مقاومت بالایی در برابر انواع مواد اسیدی دارند.

برحسب خاصیت آنتی باکتریال مخازن استیل، شرکت‌های دارویی، غذایی، بهداشتی و.. لازم است از مخازن استیل برای حمل و جابجایی استفاده نمایند.

مشخصات ساخت مخزن استیل در اصفهان- مخازن ماشین وزین

مزایای مخزن استیل ۵۰۰ لیتری

  1. سهولت در شستشو
  2. ضد اسید
  3. عدم احتمال ترکیدگی در بدنه
  4. ضد فرسایش
  5. قابلیت استفاده در محیط‌های شرجی و رطوبتی
  6. سبک بودن مخزن

قیمت مخزن استیل ۵۰۰ لیتری

مخزن استیل 500 لیتری

شرکت مخازن ماشین وزین، به عنوان بهترین طراح و تولید کننده انواع مخازن استیل به روزترین و کارآمدترین مخزن ۵۰۰ لیتری را برای مصارف گوناگون در انواع حوزه‌ها عرضه می‌دارد. برای دریافت قیمت مخزن استیل ۵۰۰ لیتری و مشاوره پیش از خرید با کارشناسان واحد فروش ارتباط بگیرید.

مشخصات مخزن استیل ۵۰۰ لیتری

  • قطر مخزن: ۹۰ سانتی متر
  • ضخامت بدنه: ۲ میلی متر
  • ضخامت عدسی: ۴ میلی متر
  • جنس استیل: ورق استیل ۳۰۴
  • وردی و خروجی: منهول آدم رو

 

خرید مخزن استیل

5/5 - (1 امتیاز)