قیمت مبدل حرارتی صفحه ای کائوری مبدل حرارتی صفحه ای کائوری مبدل حرارتی با ضریب عملکرد حرارتی بسیار بالا است که بدون مصرف انرژی آب گرم تمیزی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. مبدل حرارتی Kauri در چهار سری E، F، K و Q از ۲۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰ کیلو کالری در ساعت تولیدادامه مطلب

قیمت مبدل حرارتی صفحه ای کائوری

مبدل حرارتی صفحه ای کائوری مبدل حرارتی با ضریب عملکرد حرارتی بسیار بالا است که بدون مصرف انرژی آب گرم تمیزی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. مبدل حرارتی Kauri در چهار سری E، F، K و Q از ۲۰۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰۰ کیلو کالری در ساعت تولید می شوند. مدل‌های مبدل حرارتی صفحه‌ای Kauri که از شرکت Famco Hyper Industries موجود است عبارتند از:

  • مبدل حرارتی صفحه ای کائوری K
  • مبدل حرارتی صفحه ای کائوری F
  • مبدل حرارتی صفحه ای کائوری E
  • مبدل حرارتی صفحه ای کائوری Q

مبدل حرارتی موتورخانه

مشخصات فنی مبدل حرارتی صفحه‌ای کائوری

مبدل های حرارتی کائوری محصولی از یک شرکت تایوانی است که بر اساس فناوری آمریکایی مولر ساخته شده و یکی از پرفروش ترین برندهای مبدل حرارتی در بازار ایران به شمار می رود. مبدل های حرارتی Kauri برای تامین آبگرمکن، دیگ های گاز خانگی، سیستم های گرمایش خورشیدی، گرمایش منطقه ای، دستگاه های جوشکاری، سیستم های گرمایش و سرمایش از کف و همچنین آب آشامیدنی و بهداشتی استفاده می شود. مشخصات و داده های فنی مبدل های حرارتی صفحه ای مختلف Kaori در زیر توضیح داده شده است.