مخزن استیل دوجداره میکسر دار

برای نگهداری، ذخیره سازی یا ترکیب انواع مواد مختلف، ابزارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از این ابزارها، مخزن استیل دوجداره میکسر دار نام دارد. در واقع از جمله ویژگی‌های مخزن استیل می‌توان گفت که به لحاظ ساختار، بسیار منحصر به فرد می‌باشند، در برابر گرما و حرارت عایق هستند و هم‌چنین از مقاومت بالایی نیز برخوردار می‌باشند. تعداد جداره‌های مخازن استیل، نقش بسیاری در میزان و کاهش یا افزایش مقاومت مخازن دارد. اما در رابطه با آشنایی بیشتر با مخازن استیل دو جداره میکسر دار و نحوه کارآیی آن، در این مطلب از وب سایت مخازن ماشین وزین، به طور تفصیل می‌پردازیم.

مخزن استیل دو جداره میکسر دار

قیمت مخازن استیل دوجداره میکسر دار

قیمت مخازن استیل باتوجه به پارامترهای خاصی تعیین می‌گردد همچون:

  1. همزن
  2. ظرفیت مخزن
  3. وجود پایه
  4. نوع استیل به کار رفته در مخزن
  5. نیاز یا عدم نیاز به نردبان
  6. نوع مواد یا سیالی که در مخزن نگهداری و ترکیب می‌شود

برای کسب اطلاعات راجع به قیمت و خرید مخزن استیل دوجداره میکسر دار، می‌توانید با کارشناسان مجموعه مخازن ماشین وزین در ارتباط باشید و دریافت مشاوره رایگان نمایید.

آشنایی با مخزن استیل دوجداره میکسر دار

مخازن استیل که به عنوان بهترین ابزار به ظرفی اشاره دارد که به منظور نگهداری و تولید انواع مواد به کار برده می‌شوند، اما گاها از یک ویژگی دیگری به نام میکسر استیل نیز برخوردار می‌باشند که در این صورت این مخزن استیل علاوه بر نگهداری و ذخیره سازی، ویژگی ترکیب انواع مواد را نیز برعهده دارد. تعداد جداره‌ها در مخازن استیل تعیین کننده میزان مقاومت یک مخزن در برابر حرارت می‌باشد. بر این اساس، میزان مقاومت مخزن دو جداره میکسر دار از مخزن تک جداره بیشتر است.  

مخزن استیل دو جداره میکسر دار

ویژگی‌های مخازن استیل دوجداره میکسر دار

مخزن استیل دوجداره در واقع نوعی مخزن صنعتی است که جنس آن، از استیل ضد زنگ می‌باشد و از دو لایه جدا از هم تشکیل شده است. از این مخزن برای نگهداری، ذخیره سازی و ترکیب انواع مواد مختلف که نیاز به گرمایش و یا سرد کردن دارند، مناسب است. خاصیت میکسر مخازن استیل بدین منظور است که از طریق ایجاد حرکت درون مخزن، سبب می‌شود تا مواد به نحو بسیار خوبی با یکدیگر ترکیب شوند. به منظور خرید مخازن استیل دوجداره میکسر دار و دریافت مشاوره می‌توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

مزایای مخزن استیل دوجداره میکسر دار

  1. از مقامت بسیاری در برابر ساییدگی، خوردگی، زنگ زدگی برخوردار است.
  2. از استحکام در برابر ضربه‌های احتمالی برخوردار است.
  3. مخزم دوجداره میکسر دار، بادوام است و ماندگاری بالایی دارد.
  4. مخازن دوجداره، دما را به نسبت کمتری از خود عبور می‌دهند.
  5. سبب جلوگیری از اتلاف انرژی می‌گردد.
  6. تا زمان تکمیل فرآیند تولید و ترکیب مواد، دما را یکسان و متناسب نگهداری می‌کند.
مخزن استیل دو جداره میکسر دار

مخازن استیل دوجداره میکسر دار در چه صنایعی کاربرد دارند؟

مخازن استیل دوجداره میکسر دار با توجه به خاصیت نگهداری و ترکیب انواع مواد مختلفی که دارند، در صنایع مختلف دارای کاربرد می‌باشد همچون:

  • صنایع غذایی
  • صنایع شیمیایی
  • صنایع پتروشیمی
  • نوشیدنی‌ها
  • لبنیات
  • شیرین کننده‌ها
  • صابون و شوینده
  • صنایع داروسازی و بهداشتی
  • تولید رنگ
  • تولید مواد شوینده
image 2

عملکرد مخازن استیل دوجداره میکسر دار چگونه است؟

مخزن استیل دوجداره میکسر دار متشکل از دو لایه است که لایه خارجی به منظور جلوگیری از نفوذ هوا و رطوبت و حفظ فشار مناسب طراحی شده است و لایه درونی آن برای نگهداری و ترکیب مواد است. در بین این دو لایه خارجی و داخلی، یک فضایی وجود دارد که سبب افزایش عایق و کاهش اتلاف حرارت در مخزن می‌باشد.

در بخش بالایی لایه درونی مخزن، یک الکتروموتور وجود دارد که حرکت چرخشی و دورانی ایجاد می‌کند در نتیجه سبب ترکیب بهتر مواد با یکدیگر می‌گردد. یک ترموستات و سنسور دما نیز برای تنظیم دمای مخزن در نظر گرفته شده است.

مخزن استیل

نصب مخزن استیل دوجداره میکسر دار چگونه است؟

نصب مخزن دوجداره میکسر دار، شامل مراحلی است که به آن می‌پردازیم:

  • در ابتدا، لازم است محل مناسب برای نصب مخزن انتخاب شود. این محل باید امکانات کافی از جمله برق، آب، گاز، زیرساخت مناسب، دسترسی آسان و.. داشته باشد.
  • سپس انواع قطعات و لوازم جانبی مخزن بررسی گردد و در صورت بروز نقص یا ایراد با شرکت تولید کننده تماس گرفته شود.
  • در گام بعدی، این قطعات و لوازم باید به طور صحیح به یکدیگر وصل شود و لازم است تجهیزاتی همچون سنسور دما، ترموستات و الکتروموتور براساس نقشه نصب گردد. تمامی این امور باید با استانداردهای ایمنی مطابقت داشته باشند.
  • مخزن باید با آب پر شود و هیچگونه نشتی نداشته باشد.
  • سپس باید مخزن را از آب خالی نموده و به منظور از بین بردن آلودگی، گرد و غبار، انواع چربی و.. با مواد شوینده شست و شو دهید.
  • در نهایت پس از خشک کردن مخزن، این ابزار آماده استفاده می‌باشد.
لطفا امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *