مخزن استیل ۱۵۰۰۰ لیتری ساخت و تولید شده توسط مخازن ماشین وزین، برای جابجایی موادی که امکان جابجایی آن‌ها بوسیله کامیونت‌ها نمی‌باشد، طراحی و ساخته می‌شود. مخازن استیل برای حمل و جابجایی انواع مواد و سیالات اعم از نقل و انتقال پودر همچون سیمان، انتقال انواع آرد صنایع غذایی، انواع مایعات همچون آب آشامیدنی، روغنادامه مطلب

مخزن استیل ۱۵۰۰۰ لیتری ساخت و تولید شده توسط مخازن ماشین وزین، برای جابجایی موادی که امکان جابجایی آن‌ها بوسیله کامیونت‌ها نمی‌باشد، طراحی و ساخته می‌شود. مخازن استیل برای حمل و جابجایی انواع مواد و سیالات اعم از نقل و انتقال پودر همچون سیمان، انتقال انواع آرد صنایع غذایی، انواع مایعات همچون آب آشامیدنی، روغن خوراکی، شیر و.. کاربرد دارد.

خرید مخزن استیل

مخزن استیل ۱۵۰۰۰ لیتری

مخزن استیل ۱۵۰۰۰ لیتری از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که مهم‌ترین آن‌ها، ضد زنگ بودن این مخازن است. از مخازن حمل استیل به طور مستقیم در مواردی استفاده می‌شود که محص.لاتی که توسط آن حمل می‌شود شامل مواد دارویی، مواد شیمیایی، مواد غذایی و.. باشد که به طور مستقیم با سلامت افراد جامعه در ارتباط می‌باشد.

استاندارد طراحی و ساخت هر یک از تانکرها با یکدیگر متفاوت است. شرکت مخازن ماشین وزین که طراح و سازنده انواع مخازن استیل است، مخزن ۱۵۰۰۰ لیتری را برای حمل مصارفی همچون آب آشامیدنی، شیر، روغن، اسید و.. عرضه می‌دارد.

مشخصات مخزن استیل ۱۵۰۰۰ لیتری

  1. نوع ورق آلیاژ : استنلس استیل
  2. میزان ضخامت بدنه: ۳ میلی متر
  3. شاسی مخزن: آهن
  4. ضخامت عدسی کف: ۴ میلی متر
  5. درب مخزن: ۳ عدد
  6. نوع ورق مصرفی: ۳۰۴ و ۳۱۶
  7. متعلقات مخزن: نردبان، درپوش خروجی، کمربند دور مخزن، شیر خروجی، منهول آدم رو

قیمت مخزن استیل ۱۵۰۰۰ لیتری

قیمت مخزن استیل ۱۵۰۰۰ لیتری برحسب فاکتورهایی همچون میزان کیفیت ورق، نحوه ساخت مخزن، نوع متریال مصرفی و.. می‌باشد. برای انتخاب و خرید مخزن استیل ۱۵۰۰۰ لیتری توصیه می‌کنیم با مشاوران واحد فروش مجموعه ارتباط بگیرید و بهترین و مناسب‌ترین خرید را تجربه نمایید .

شایان ذکر است که این مخزن ۱۵۰۰۰ لیتری ساخته شده با ورق استیل استنلس با بهترین کیفیت برای کارخانه مواد غذایی در استان زنجان است.

شما عزیزان نیز میتوانید برای سفارش ساخت مخزن استیل با ما در ارتباط باشید.

مخزن استیل

 

شماره تماس جهت تماس و دریافت مشاوره رایگان برای خرید مخزن استیل: ۰۹۱۲۵۴۴۷۶۹۱