مخازن ماشین وزین یکی از بزرگترین تولید کنندگان مخزن استیل در ایران است که شما میتوانید به راحتی از مشاوره قبل از خرید ما استفاده کنید و سفارش دقیق خود را برای ساخت انجام دهید.مخزن استیل ۳۰۰۰ لیتری به منظور ذخیره سازی و نگهداری انواع مواد و سیالات مختلف، به کار برده می‌شود. قیمت مخزنادامه مطلب

مخازن ماشین وزین یکی از بزرگترین تولید کنندگان مخزن استیل در ایران است که شما میتوانید به راحتی از مشاوره قبل از خرید ما استفاده کنید و سفارش دقیق خود را برای ساخت انجام دهید.مخزن استیل ۳۰۰۰ لیتری به منظور ذخیره سازی و نگهداری انواع مواد و سیالات مختلف، به کار برده می‌شود. قیمت مخزن استیل ۳۰۰۰ لیتری برحسب فاکتورهایی همچون نوع استیل، نوع متریال، میزان کیفیت ورق استیل و.. تعیین می‌گردد که در شرکت مخازن ماشین وزین این محصول را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب به مشتریان گرامی عرضه می‌دارد.

مخزن استیل ۳۰۰۰ لیتری

مخزن استیل ۳۰۰۰ لیتری از مخازن پرمصرف است که در انواع صنایع و کارخانجات مختلف برای ذخیره سازی و نگه داری انواع مواد کاربرد دارد. موادی همچون آب آشامیدنی، روغن خوراکی، انواع شوینده‌ها، انواع محصولات دارویی، شیمیایی، غذایی و.. قابلیت نگه داری دارد.در فرآیند ساخت این محصول از متریال بسیار باکیفیت استفاده شده است و به لحاظ مواد و متریال مصرفی، دور ریز ورق مصرفی در آن بسیار کم است.

مشخصات مخزن استیل

  1. ضخامت ورق استیل: ۳ تا ۴ میلی متر
  2. نوع مخزن: تک جداره و دو جداره
  3. جنس ورق بدنه: استنلس استیل
  4. تعداد پایه‌ها: ۴ ایستاده و ۴ خوابیده
  5. ضخامت عدسی کف: ۳ الی ۴ میلی متر

قیمت مخزن استیل ۳۰۰۰ لیتری

این مخزن ساخته شده برای یکی از شرکت های مواد غذایی است که می‌توانید شما از طریق تماس با واحد فروش اطلاعات کامل راجع به نوع ساخت این نوع مخزن، قیمت مخزن و.. را تهیه کنید. به طور کلی قیمت مخزن استیل ۳۰۰۰ لیتری برحسب فاکتورهایی همچون نوع متریال مصرفی، میزان کیفیت ورق استیل، ضخامت بدنه و.. تعیین می‌گردد.

مخزن استیل,مخزن استیل 3000 لیتری