مخزن استیل ۵۰۰۰ لیتری که با بهترین کیفیت توسط شرکت مخازن ماشین وزین طراحی و تولید شده است، برای ذخیره سازی و نگهداری مواد در انواع صنایع و کارخانجات مختلف کاربرد دارد. شما برای تولید مخزن استیل مورد نیازتون میتوانید با ما در ارتباط باشید. مخزن استیل ۵۰۰۰ لیتری مخزن استیل ۵۰۰۰ لیتری یک مخزنادامه مطلب

مخزن استیل ۵۰۰۰ لیتری که با بهترین کیفیت توسط شرکت مخازن ماشین وزین طراحی و تولید شده است، برای ذخیره سازی و نگهداری مواد در انواع صنایع و کارخانجات مختلف کاربرد دارد. شما برای تولید مخزن استیل مورد نیازتون میتوانید با ما در ارتباط باشید.

مخزن استیل ۵۰۰۰ لیتری

مخزن استیل ۵۰۰۰ لیتری یک مخزن صنعتی است که دارای کاربردهای بسیاری در زمینه‌های صنعتی و اماکن مختلف می‌باشد. این نوع مخزن در دو حالت تک جداره و دو جداره وجود دارد و قیمت آن نیز برحسب نوع آن متفاوت خواهد بود.این نوع مخزن برای نگهداری انواع مواد شامل مواد دارویی، مواد غذایی، مواد شوینده، آب آشامیدنی و آب مصرفی و.. مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت مخزن استیل ۵۰۰۰ لیتری

مخزن استیل ۵۰۰۰ لیتری طراحی و تولید شده توسط شرکت مخازن ماشین وزین، برای انواع مصارف اعم از نگهداری مواد و سیالات همچون آب آشامیدنی، روغن خوراکی، حمل شیر، حمل اسید و.. مناسب است.برای دریافت قیمت مخزن استیل ۵۰۰۰ لیتری و مشاوره قبل از خرید می‌توانید با کارشناسان واحد فروش ارتباط بگیرید.

مشخصات مخزن استیل ۵۰۰۰ لیتری

  1. نوع مخزن: ۵۰۰۰ لیری
  2. ضخامت بدنه: ۳ الی ۴ میلی متر
  3. جنس ورق بدنه: استنلس استیل
  4. ضخامت عدسی کف: ۳ تا ۴ میلی متر
  5. تعداد پایه‌ها: ۴ ایستاده و ۴ خوابیده
  6. قطر بدنه: ۱۶۰ سانتی متر
  7. ورودی: درب منحول آدم رو

 

مخزن استیل