از منبع یا مخزن استیل ذخیره برای نگهداری انواع مایعات، سیالات و یا مواد سوختنی در طی مدت زمان طولانی استفاده می‌شود. یکی از این مخازن، مخزن ذخیره سوخت ۱۰۰۰ لیتری شرکت مخازن ماشین وزین است که مناسب‌ترین گزینه برای نگهداری انواع سوخت می‌باشد. از مخزن ذخیره برای نگهداری و یا حمل و نقل سوختادامه مطلب

از منبع یا مخزن استیل ذخیره برای نگهداری انواع مایعات، سیالات و یا مواد سوختنی در طی مدت زمان طولانی استفاده می‌شود. یکی از این مخازن، مخزن ذخیره سوخت ۱۰۰۰ لیتری شرکت مخازن ماشین وزین است که مناسب‌ترین گزینه برای نگهداری انواع سوخت می‌باشد. از مخزن ذخیره برای نگهداری و یا حمل و نقل سوخت استفاده می‌شود. شرکت مخازن ماشین وزین تولید کننده انواع مخزن سوخت ۱۰۰۰ لیتری می‌باشد که می‌توانید برای دریافت مشاوره پیش از خرید با کارشناسان واحد فروش ارتباط بگیرید.

شماره تماس مخازن ماشین وزین

قیمت مخزن سوخت ۱۰۰۰ لیتری

در وب سایت مخازن ماشین وزین، اطلاعات کامل راجع به خرید مخزن ذخیره با قیمت مقرون به صرفه ارائه گردیده است. از این رو برای دریافت قیمت مخزن سوخت ۱۰۰۰ لیتری و مشاوره قبل از خرید می‌توانید با کارشناسان ارتباط بگیرید.

ویژگی‌های مخزن سوخت ۱۰۰۰ لیتری

مخزن استیل

باتوجه به اینکه این مخازن از ورق فولادی با پوشش آبکاری گالوانیزه تولید می‌گردد، از این رو از مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی برخوردار است. میزان ضخامتی که برای این مخازن استفاده می‌شود، حدود ۲ تا ۵ میلیمتر است. مقرون به صرفه بودن قیمت مخزن سوخت ۱۰۰۰ لیتری نیز از دیگر ویژگی‌های این مخزن می‌باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت مخازن ماشین وزین

مخزن ذخیره سوخت ۱۰۰۰ لیتری شرکت مخازن ماشین وزین، دارای مدت زمان ۱۵ ماه گارانتی و هم‌چنین ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشد.