مخازن ماشین وزین یکی از برترین تولید کنندگان مخزن استیل در ایران است که میتوانید برای تهیه و ساخت مخزن با این شرکت در ارتباط باشید. مخزن استیل ۲۰۰۰ لیتری، یک واحد ذخیره سازی بزرگ است که برای نگهداری مواد مختلف استفاده می‌شود. این مخازن از جنس استیل ساخته شده اند که مقاومت بالایی درادامه مطلب

مخازن ماشین وزین یکی از برترین تولید کنندگان مخزن استیل در ایران است که میتوانید برای تهیه و ساخت مخزن با این شرکت در ارتباط باشید. مخزن استیل ۲۰۰۰ لیتری، یک واحد ذخیره سازی بزرگ است که برای نگهداری مواد مختلف استفاده می‌شود. این مخازن از جنس استیل ساخته شده اند که مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند و می‌توانند در شرایط مختلف محیطی کار کنند.

مخازن استیل در صنایع مختلفی مانند صنایع غذایی، داروسازی، شیمیایی، نفت و گاز و پتروشیمی کاربرد دارند. این مخازن می‌توانند در دماهای مختلف کار کنند و مقاومت بالایی در برابر فشار دارند.

مخزن استیل ۲۰۰۰ لیتری به دلیل حجم بزرگ آن، معمولاً برای نگهداری مواد اولیه یا محصولات نهایی در صنایع بزرگ استفاده می‌شود. این مخازن می‌توانند به صورت ایستاده یا افقی نصب شوند و معمولاً دارای درپوش یا درب برای دسترسی آسان به محتویات داخل مخزن هستند.

مخزن استیل

ساخت مخزن استیل ۲۰۰۰ لیتری با بهترین کیفیت و متریال بالا را میتوانید از ما تهیه کنید.

مشخصات مخزن استیل ۲۰۰۰ لیتری

مخزن استیل ۲۰۰۰ لیتری که از ورق استیل ۳۰۴ با ضخامت ۲ میلی‌متر ساخته شده است، دارای کفی به شکل عدسی با ضخامت ۲ میلی‌متر و بالای عدسی با ضخامت ۱٫۵ میلی‌متر است. این مخزن با ۳ بوشن و ۴ پایه به طول ۲۰ سانتی‌متر تجهیز شده است. این مخزن تک جداره است و هیچ گونه عایق حرارتی ندارد. مخزن استیل ۲۰۰۰ لیتری برای نگهداری مواد اولیه و محصولات نهایی در صنایع مختلف مانند صنایع غذایی و محصولات لبنی، تولید عرقیات گیاهی، صنایع دارو سازی، صنایع شیمیایی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی استفاده می‌شود.

انواع مخزن استیل ۲۰۰۰ لیتری

خرید مخزن استیل

مخازن ذخیره‌سازی عمودی و افقی دو نوع رایج مخازنی هستند که در صنایع متنوعی کاربرد دارند. هر یک از این مخازن دارای خصوصیات و کاربردهای منحصر به فرد خود هستند:

مخازن افقی:

– این مخازن عمدتاً برای ذخیره‌سازی مواد شیمیایی یا آب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

– با توجه به شکل و جهت آنها، در فرآیند گرمایش و سرد کردن مایعات و حفظ دمای مورد نظر در طول ذخیره‌سازی و حمل و نقل، سرعت و کارایی بیشتری دارند.

– به دلیل طراحی و شکل ظاهری آنها، حمل و نقل و انتقال مخازن فولادی افقی نسبت به مخازن عمودی بسیار آسان‌تر است.

مخازن عمودی:

– این مخازن برای نگهداری یک دامنه وسیع از محصولات از جمله مواد شیمیایی، الکل، اتانول، بیودیزل، فرآورده‌های نفتی فله، آب، کودهای مایع، یخ زدا، رنگ‌ها و پوشش‌ها و بسیاری دیگر از مواد صنعتی استفاده می‌شوند.

– تانکرهای عمودی دارای استحکام و مقاومت بیشتری هستند.

– برای نگهداری انواع مایعات با چگالی بالا، بهتر است از مخازن عمودی استفاده کنید.

برای انتخاب مخزن مناسب، باید به شرایط، موقعیت و نیازهای خود توجه داشته باشید و بر اساس آن ها اقدام به خرید و انتخاب مخزن کنید.

چرا مخزن استیل ۲۰۰۰ لیتری را از شرکت مخازن ماشین وزین تهیه کنیم؟

مخزن استیل

یکی از دلایلی که شما باید مخزن ۲۰۰۰ لیتری را از شرکت مخازن ماشین وزین تهیه کنید کیفیت و تعهد به انجام خدمات مختلف برای محصولات از طرف شرکت وزین می‌باشد. این شرکت به دنبال ارائه ضمانت های مختلفی برای کیفیت محصول است که تمام نیاز های شما را برطرف کند. شما با خیال آسوده می‌توانید از مخازن شرکت وزین استفاده کنید.

قیمت مخزن استیل ۲۰۰۰ لیتری

مخزن ۲۰۰۰ لیتری با توجه به نوسانات نرخ ارز ممکن است که قیمت های متفاوتی داشته باشد شما می‌توانید با مراجعه به سایت وزین به آخرین قیمت این محصول دسترسی پیدا کنید و اقدام به خرید کنید.