مخزن استیل ۷۰۰۰ لیتری تولید و ساخته شده توسط مخازن ماشین وزین با بهترین کیفیت و بالاترین سطح کار می‌باشد که از انواع مخازن استیل کاربردی و پرمصرف است و برای ذخیره سازی و نگهداری مواد و انواع سیالات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مخزن دارای تجهیزاتی اعم از ورودی و خروجی محصول، درب محصول،ادامه مطلب

مخزن استیل ۷۰۰۰ لیتری تولید و ساخته شده توسط مخازن ماشین وزین با بهترین کیفیت و بالاترین سطح کار می‌باشد که از انواع مخازن استیل کاربردی و پرمصرف است و برای ذخیره سازی و نگهداری مواد و انواع سیالات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مخزن دارای تجهیزاتی اعم از ورودی و خروجی محصول، درب محصول، نردبان، هواکش و.. می‌باشد. شما دوستان نیز میتوانید برای دریافت قیمت و سفارش ساخت مخزن استیل با ما در ارتباط باشید.

مخزن استیل ۷۰۰۰ لیتری

مخزن استیل ۷۰۰۰ لیتری از جمله مخازن صنعتی است که در انواع مکان‌ها و صنایع کاربرد دارد. این مخزن در دو نوع تک جداره و دو جداره طراحی و تولید می‌گردد. قیمت مخزن استیل ۷۰۰۰ لیتری برحسب فاکتورهای مختلف تعیین می‌گردد. یکی از تفاوت‌های مین مخزن با مخزن ۳۰۰۰ لیتری یا مخزن ۵۰۰۰ لیتری، در میزان گنجایش آن است اما کاربرد آن‌ها با یکدیگر تفاوتی ندارند. برحسب نوع نیاز مشتری، ممکن است حجم مخزن تغییر کند.

در انواع صنایع دارویی، غذایی، شیمیایی، بهداشتی و.. از مخزن استیل ۷۰۰۰ لیتری استفاده می‌شود که در کارخانجات و صنایع بزرگ و کوچک کاربرد بسیاری دارد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

مشخصات مخزن استیل ۷۰۰۰ لیتری

  1. جنس ورق بدنه: استنلس استیل
  2. میزان ضخامت ورق بدنه: ۳ الی ۴ میلی متر
  3. نوع مخزن: تک جداره و دو جداره
  4. تعداد پایه‌هاک ۴ ایستاده و ۴ خوابیده
  5. میزان ضخامت عدسی کف: ۳ تا ۴ میلی متر
  6. سایر متعلقات: پیچ تنظیم ارتفاع، ورودی و خروجی محصول، نردبان، شیر نمونه برداری و..

کاربرد مخزن استیل

مخزن استیل 7000 لیتری

مخزن استیل ۷۰۰۰ لیتری در صنایع مختلف و برای نگهداری انواع مواد غذایی، دارویی، بهداشتی، مواد شوینده، آب آشامیدنی، مواد مصرفی و.. از این نوع استیل استفاده می‌شود.

قیمت مخزن استیل ۷۰۰۰ لیتری

پس از انتخاب نوع مخزن استیل و مشاوره راجع به خرید مخزن و میزان حجم مورد نیاز، طی مدت ۷ تا ۱۰ روز کاری، مخزن طراحی و تولید می‌گردد. فاکتورهایی در قیمت مخزن استیل ۷۰۰۰ لیتری موثر می‌باشند شامل میزان ضخامت ورق استیل، حجم مخزن، میزان کیفیت محصول، نوع متعلقات همچون درب ورودی و خروجی، نردبان، پیچ تنظیم ارتفاع، شاسی متناسب مخزن و.. می‌باشد.

این مخزن به سفارش یکی از کارخانجات صنایع غذایی تولید شده و برای شرکت مذکور ارسال گردیده است.